E-mailmarketing is nog steeds één van de beste manieren om je bestaande en nieuwe klanten te bereiken. In iedere fase van de klantreis zijn er interessante momenten om e-mails te versturen. Zo kan een e-mail jouw klanten informeren of inspireren, webshopbezoekers (alsnog) verleiden tot het doen van een aankoop ofwel bestaande klanten verleiden tot een herhaalaankoop. Onze ActiveCampaign experts adviseren jou graag bij het inrichten en optimaliseren van jouw e-mailmarketing campagnes. We helpen je van A tot Z!
E-mailmarketing
Waarom ActiveCampaign
- Super gebruiksvriendelijk en easy-to-learn
- Gepersonaliseerde e-mails
- Gebruik analyses om te optimaliseren
- Segmenteer doelgroepen voor jouw marketingcampagnes
- Koppel aan externe software zoals boekhoudsystemen en CMS-systemen
- Via visuele stroomschema’s zet je eenvoudig geautomatiseerde campagnes op
Waarom
NEXT LEAD
- Gespecialiseerd in ActiveCampaign
- Snel en flexibel
- Transparante werkwijze
- Duidelijke communicatie en heldere afspraken
- Full service dienstverlening op online gebied
Eerst bepalen we de strategie
Voordat je met e-mailmarketing aan de slag gaat is het slim om eerst goed na te denken over de doelstellingen en strategie. Denk bijvoorbeeld aan de volgende doelstellingen:
Informeren – klanten op de hoogte stellen over belangrijke processen, nieuwtjes of trends.
Commercieel – voor je commerciële doelen zoals een aanbieding of informatie die aansluit bij de behoefte van de klant.
Retentie – het in stand houden van een duurzame relatie met klanten.
Promotie – een klant overhalen tot een aankoop.
Het realiseren van jouw doelstellingen zorgt voor groei. Dit kan bijvoorbeeld groei zijn in omzet, aantal orders ofwel het aantal tevreden klanten.
ActiveCampaign
Gebruik voortaan ActiveCampaign voor jouw e-mailmarketing. Verstuur zeer eenvoudig nieuwsbrieven, transactionele e-mails en service e-mails. Maak gebruik van marketing automation en geef een boost aan je sales.
Jouw campagnes
Onze ActiveCampaign experts helpen je met het ontwerpen van mailtemplates, het inrichten van de campagnes en het optimaliseren van de campagnes. Bovendien adviseren we jou over de timing en frequentie van e-mails. Maak jij bijvoorbeeld al gebruik van een abandoned cart e-mail?
Werk jij al met ActiveCampaign?
Het kan natuurlijk zo zijn dat je al gebruik maakt van ActiveCampaign. Ben je benieuwd hoe je jouw lopende e-mailmarketing campagnes kunt optimaliseren? Neem vrijblijvend contact met ons op. We denken graag met je mee.