Wij zijn altijd erg enthousiast over e-mail marketing. Dit is namelijk een mooie manier om jouw warme doelgroep zonder extra kosten te informeren over de producten en diensten die je verkoopt, en ze over te halen bij jou te kopen. E-mail marketing bestaat al meer dan 30 jaar en heeft in de loop der jaren een wat stoffig en verkeerd imago gekregen. Dat is ook niet gek, want als je e-mailmarketing verkeerd inzet, kan dit nogal spammerig overkomen en haken jouw klanten af en schrijven ze zich uit van jouw e-maillijst.
Maar, wanneer je dit op de juiste manier aanpakt, is e-mail marketing erg effectief en levert je dit een grote return on investment op!
Een prachtig middel om extra sales te realiseren zonder daar veel moeite voor te hoeven doen. Niet alleen is e-mail marketing geschikt om jouw omzet te verhogen, ook kan je hiermee contact onderhouden met jouw klanten en de klantrelatie onderhouden. Klanten kunnen door jou bijvoorbeeld beloond worden met een specifieke korting omdat ze op de maillijst staan, en nog veel meer. Lees snel verder wat je kan doen met e-mail marketing en hoe je dit succesvol inzet om jouw sales te vergroten met e-mail marketing.